Q: Jakie macie metody wysyłki?

A: Opcja pierwsza: kurier. Zakupy wysyłamy kurierem (DPD, Fedex lub, czasami, kurier Poczty Polskiej Pocztex24). Dostawa kurierska jest szybka i wygodna. W przypadku wszystkich kurierów istnieje możliwość przesyłki za pobraniem. Przesyłki są ubezpieczone na całą swoją wartość. Jeśli wybierzesz kuriera: ze względu na harmonogram odbiorów kurierskich, przesyłki wysyłamy od poniedziałku do piątku, do godz. 11….

Q: Ile trwa dostawa?

A: Dostawa przesyłki kurierskiej (DPD, Fedex, Pocztex24) to zazwyczaj ok. 2 dni robocze. Paczkomat to dostaw, trwająca 2 – 5 dni roboczych (zgodnie z regulaminem przewoźnika), ale według deklaracji InPostu, 98 proc. przesyłek dociera w czasie 48 godzin – i nasze doświadczenia raczej to potwierdzają. My, oczywiście, dokładamy wszelkich starań, by nadać Twoją przesyłkę jeszcze…

Q: Ile kosztuje wysyłka?

A: Koszt wysyłki zależy od wybranego dostawcy oraz sposobu zapłaty. Jeśli wybierzesz wysyłkę kurierem (DPD lub Fedex), wysyłka kosztuje 16 zł przy przesyłce przedpłaconej i 19 zł przy przesyłce pobraniowej. Przesyłka kurierska może mieć do 10 kilo. Przesyłki kurierskie są ubezpieczone na całą swoją wartość, więc jeśli zaginą (co, na szczęście, zdarza się rzadko), łatwiej jest…

Q: Podczas zakupów podałam zły adres wysyłki – czy mogę go jeszcze zmienić?

A: Jak najbardziej – ale tylko, jeśli zrobisz to zanim paczka zostanie nadana. To zazwyczaj oznacza, że zmianę najlepiej jest zgłosić podczas zakupów (jeśli składasz i opłacasz zamówienie do godz. 11, paczka zostanie nadana tego samego dnia) albo, jeśli robisz zakupy po godzinie 11,  zgłoś zmianę adresu w dniu zakupów do godz. 21 (pakujemy przesyłki…

Q: Wybieram odbiór osobisty – czy i skąd mogę odebrać zakupioną bieliznę?

A: Bieliznę można odebrać osobiście (po dokonaniu przedpłaty) oraz wcześniejszym umówieniu się. Odbioru dokonasz na warszawskim Żoliborzu (okolice Arkadii). Najpierw podczas zakupów wybierz odbiór osobisty jako metodę wysyłki, potem opłać zamówienie, a potem skontaktuj się z nami, żeby umówić się na odbiór (trzeba ustalić termin i miejsce). Jeśli Ty się nie odezwiesz, nasz pracownik skontaktuje…

Q: Czy przesyłka jest zapakowana dyskretnie?

A: Tak, przesyłka jest zapakowana w taki sposób, że na zewnątrz nie widać, co znajduje się w środku. Zawartość owijana jest folią bąbelkową i pakowana w kurierskie foliopaki. Opisana jest neutralnie, jako “artykuły tekstylne”. Ze względu na dość osobisty charakter naszego asortymentu, nadajemy przesyłki nie z naszego konta Najzdrowsza-Bielizna, ale jako nadawcę wpisujemy neutralną nazwę:…

Q: Czy moja przesyłka będzie ubezpieczona?

A: Tak, wszystkie przesyłki są ubezpieczone, na całą swoją wartość – a więc na wartość bielizny plus koszt samej wysyłki, czyli na sumę, zgodną z wysokością zapłaconej przez Ciebie kwoty. Opata za ubezpieczenie jest już zawarta w opłacie za transport przesyłki. To gwarantuje, że w przypadku zaginięcia przesyłki, cała jej wartość zostanie zrefundowana przez firmę,…