Q: Podczas zakupów podałam zły adres wysyłki – czy mogę go jeszcze zmienić?

A: Jak najbardziej – ale tylko, jeśli zrobisz to zanim paczka zostanie nadana. To zazwyczaj oznacza, że zmianę najlepiej jest zgłosić podczas zakupów (jeśli składasz i opłacasz zamówienie do godz. 10, paczka zostanie nadana tego samego dnia) albo, jeśli robisz zakupy po godzinie 10,  zgłoś zmianę adresu w dniu zakupów do godz. 21 (pakujemy przesyłki z całego dnia i rejestrujemy je w systemach kurierskich zazwyczaj do ok. godz. 21). Jeśli podasz nieprawidłowy adres i zorientujesz się już po wysyłce, paczka będzie musiała najpierw do nas powrócić, zanim będziemy mogli wysłać ją ponownie. To, niestety, oznacza dla Ciebie wydłużenie okresu realizacji oraz pokrycie kosztu ponownej wysyłki. Czasem można poprosić kuriera (po tym, jak się z Tobą lub z nami skontaktuje telefonicznie), by zostawił paczkę w innym miejscu, niż wskazane w adresie – ale to już zależy od dobrej woli kuriera.

Nasz pracownik, podczas przygotowywania Twoich zakupów do wysyłki, sprawdza, czy podany przez Ciebie adres wygląda, hmmm, prawidłowo. To znaczy, że jeśli przez roztargnienie nie podasz np. numeru domu czy mieszkania (a zdarzają się takie wypadki i to wcale nie tak rzadko…), skontaktuje się z Tobą, by dopytać o pełne dane adresowe. Odbieraj więc połączenia od nieznanego numeru 🙂 W ten sposób staramy się zminimalizować nieporozumienia adresowe, zapobiegać niepotrzebnemu krążeniu przesyłek między nami a Tobą, redukować Twoje koszty i skracać Twój czas oczekiwania na zakupy.